Garancija
Za sve artikle iz naše ponude koji podliježu garanciji vrijedi garancija proizvođača u skladu sa
uslovima garancije, koji se u pisanoj formi isporučuju uz artikle. Garantni list, sastavni je dio
garantnih uslova i isporučuje se ovjeren uz robu. Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnog
roka, garanciju ostvarujete u ovlaštenom servisu proizvođača, koji utvrđuje pravo na garanciju.
Garanciju popunjavmo i ovjeravamo, te uz fiskani račun šaljemo zajedno sa proizvodom na
kućnu adresu. Garantni rok kupljenog proizvoda počinje danom prodaje proizvoda, te je u svrhu
ostvarivanja prava na garanciju potreban uredno popunjen garantni list (sa datumom prodaje,
potpisom i pečatom prodavača) i originalni fiskalni račun, pa je potrebno da prilikom
preuzimanja pošiljke osigurate da Vam je predana sva navedena dokumentacija. Garancija je
nevažeća ukoliko je proizvod oštećen od strane kupca ili ako se kvar izazove nepridržavanjem
uputstava za upotrebu datog proizvoda. Takođe, garancija je nevažeća ako su na proizvodu
vršene izmjene od strane neovlaštenog servisa ili lica. Neophodno je proizvod slati isključivo na
adresu ovlaštenog servisa. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis, kupac gubi
garanciju kupljenog proizvoda. Mnogi proizvođači daju produženu garanciju nakon kupovine
proizvoda, i u slučaju da za artikl koji ste kupili postoji mogućnost produženja garancije, trebate
da lično ispratite sve korake predviđene za produženje garancije i tako osigurate da ostvarite
ovo pravo.