Garancija

Za sve artikle iz naše ponude koji podliježu garanciji vrijedi garancija proizvođača u skladu sa uslovima garancije, koji se u pisanoj formi isporučuju uz artikle. Garantni list, sastavni je dio garantnih uslova i isporučuje se ovjeren uz robu. Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnog roka, garanciju ostvarujete u ovlaštenom servisu proizvođača, koji utvrđuje pravo na garanciju. Garanciju popunjavmo i ovjeravamo, te uz fiskani račun šaljemo zajedno sa proizvodom na kućnu adresu. Garantni rok kupljenog proizvoda počinje danom prodaje proizvoda, te je u svrhu ostvarivanja prava na garanciju potreban uredno popunjen garantni list (sa datumom prodaje, potpisom i pečatom prodavača) i originalni fiskalni račun, pa je potrebno da prilikom preuzimanja pošiljke osigurate da Vam je predana sva navedena dokumentacija. Garancija je nevažeća ukoliko je proizvod oštećen od strane kupca ili ako se kvar izazove nepridržavanjem uputstava za upotrebu datog proizvoda. Takođe, garancija je nevažeća ako su na proizvodu vršene izmjene od strane neovlaštenog servisa ili lica. Neophodno je proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis, kupac gubi garanciju kupljenog proizvoda. Mnogi proizvođači daju produženu garanciju nakon kupovine proizvoda, i u slučaju da za artikl koji ste kupili postoji mogućnost produženja garancije, trebate da lično ispratite sve korake predviđene za produženje garancije i tako osigurate da ostvarite ovo pravo.