Plaćanje

Plaćanje naručene robe može biti izvršeno po uzeću prilikom preuzimanja ili žiralno po prethodno izdanom predračunu

Plaćanje prilikom preuzimanja

Sve proizvode naručene preko našeg sajta dostavljamo na Vašu adresu, i prilikom preuzimanja iznos Vaše narudžbe plaćate kuriru brze pošte. Plaćanje pouzećem je isključivo u gotovini, u konvertibilnim markama. Uz Vašu narudžbu dobijate fisklani račun, ovjerenu garanciju za proizvode koji podliježu garanciji.

Žiralno plaćanje

Narudžbu možete uplatiti na jedan od naših žiro računa. U slučaju da želite da izvršite žiralno plaćanje, potrebno je da putem telefona broj +387 65 470 740 ili putem e-
maila info@sparksys.ba zatražite predračun po kojem će se izvršiti uplata, te da definištie da li predračun ide na pravno ili fizičko lice. Pravna lica je potrebno prvo registrovati kao Kupce, a dostava pravnim licima se vrši po uplati narudžbe po predračunu.

Garancija

Za sve artikle iz naše ponude koji podliježu garanciji vrijedi garancija proizvođača u skladu sa uslovima garancije, koji se u pisanoj formi isporučuju uz artikle. Garantni list, sastavni je dio garantnih uslova i isporučuje se ovjeren uz robu. Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnog roka, garanciju ostvarujete u ovlaštenom servisu proizvođača, koji utvrđuje pravo na garanciju. Garanciju popunjavmo i ovjeravamo, te uz fiskani račun šaljemo zajedno sa proizvodom na kućnu adresu. Garantni rok kupljenog proizvoda počinje danom prodaje proizvoda, te je u svrhu ostvarivanja prava na garanciju potreban uredno popunjen garantni list (sa datumom prodaje, potpisom i pečatom prodavača) i originalni fiskalni račun, pa je potrebno da prilikom preuzimanja pošiljke osigurate da Vam je predana sva navedena dokumentacija. Garancija je nevažeća ukoliko je proizvod oštećen od strane kupca ili ako se kvar izazove nepridržavanjem uputstava za upotrebu datog proizvoda. Takođe, garancija je nevažeća ako su na proizvodu vršene izmjene od strane neovlaštenog servisa ili lica. Neophodno je proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis, kupac gubi garanciju kupljenog proizvoda. Mnogi proizvođači daju produženu garanciju nakon kupovine proizvoda, i u slučaju da za artikl koji ste kupili postoji mogućnost produženja garancije, trebate da lično ispratite sve korake predviđene za produženje garancije i tako osigurate da ostvarite ovo pravo.

Dostava

Dostavu narudžbi koje napravite direkno putem našeg web shopa ili dogovorite telefonski sa našim Call centrom, putem Euro Express brze pošte vršimo na teritoriji cijele Bosne i
Hercegovine. Rok za isporuku je 24-72h od momenta naručivanja, osim vikendom i praznicima. Kupljene proizvode ćemo isporučiti u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili u skladu sa Vašim željenim datumom isporuke. Cijena dostave je jedinstvena i iznosi 12 KM sa PDV-om po narudžbi za iznose manje od 100KM, dok je dostava za naručenu robu ukupne vrijednosti 100KM i/ili više, besplatna. Za slučaj povrata narudžbe koja je ostvarila pravo na besplatnu dostavu, povrat sredstava na račun kupca će biti umanjen za iznos dostave. Spark Systems doo osigurava sve svoje pošiljke od oštećenja u transportu. Iz tog razloga, prilikom preuzmanja pošiljke obavezno provjerite da naručeni proizvodi i ambalaža nemaju fizičkih oštećenja ili eventualnih nedostataka. Ukoliko primjetite bilo kakvo oštećenje ili nedostatak, potrebno je da to prijavite dostavljaču i NE PREUZMETE pošiljku. Svojim kupcima šaljemo ispravne proizvode bez ikakvog oštećenja i prije predaje pošiljki brzoj pošti provjeravao i fotografišemo svaki proizvod.

OBAVEZNO prije potvrde o preuzimanju pošiljke, otvorite pošiljku kako biste se uvjerili da isporučeni proizvodi nemaju nikakvih fizičkih oštećenja. Ukoliko, pak, postoji fizičko oštećenje, prijavite ga odmah kuriru i NE PREUZIMAJTE pošiljku. Naknadne prijave oštećenja polisa osiguranja pošiljke ne prihvata. Artikle iz Vaše narudžbe ćemo Vam ponovo spakovati i poslati, a oštećena pošiljka ide u postupak naplate iz polise osiguranja.
Brze pošte samostalno mijenjaju i uređuju svoju politiku dostave u smislu roba koje dostavljaju, a za koje ne žele da vrše dostavu. Mi na takve njihove odluke ne možemo utjecati, i nadamo se da ništa iz našeg asortimana neće biti predmetom ograničenja za isporuku. Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove dostave.